10 veelgestelde vragen

Home > klantenservice> veelgestelde vragen

hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Indien een product niet op voorraad is, dan ziet u deze knop .


wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt binnen 1-2 dagen thuisbezorgd in Nederland (zie product voor exacte levertijd) en binnen 2-3 dagen in België. Bestellingen worden uitsluitend verzonden na ontvangst van betaling.


moet ik verzendkosten betalen of versturen jullie gratis?

Pakketten worden gratis thuisbezorgd in Nederland. Voor bezorging in België betaalt u €15,- aan verzendkosten.


geven jullie garantie op producten?

Op alle producten geven wij standaard 6 maanden garantie.


kan ik ook ruilen als ik niet tevreden ben?

Uiteraard kunt u bij ons gewoon ruilen, u krijgt 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie.


kan ik ook aan de postbode betalen bij aflevering?

Wij versturen geen pakketten onder rembours, dat is ook zeer kostbaar. U kunt bij ons wel eenvoudig achteraf betalen met AfterPay, u betaalt slechts €2,50 aan kosten.


kan ik mijn bestelling afhalen of komen kijken?

Afhalen of langs komen om te kijken is helaas niet mogelijk.


ik heb een klacht of opmerking?

Heeft u een klacht of opmerking over een van onze producten? Stuurt u ons een e-mail en geef daarbij ook uw bestelnummer en de aankoopdatum aan.


kan ik veilig online betalen?

In onze webshop kunt u veilig online betalen met bijvoorbeeld iDEAL en creditcard. Kies voor AfterPay om eenvoudig binnen 14 dagen na ontvangst te betalen.


wie is de speelgoed specialist?

Speelgoed Specialist is een online warenhuis dat bestaat uit meerdere webshops (zie link helemaal linksboven voor alle Specialist webshops).


FAQ